Saturday, September 7, 2013

••• The Interview

Saying hello to September! New beginning for me,I can say right now at this point that I'm truly blessed and i could not ask for more.I'm thankful, i learned that in life you always have to wait,its true what they say about patience for me it's a talent.

I just want to share about the shoot that i did with a talented young Director/Producer. video will be posted soon.

Blogging 101 shoot / interview  credits to Sir June

Tuesday, July 30, 2013

••• Read

“Your life is not an episode of Skins. Things will never look quite as good as they do in a faded, sun-drenched Polaroid; your days are not an editorial from Lula. Your life is not a Sofia Coppola movie, or a Chuck Palahniuk novel, or a Charles Bukowski poem. Grace Coddington isn’t your creative director. Bon Iver and Joy Division don’t play softly in the background at appropriate moments. Your hysterical teenage diary isn’t a work of art. Your room probably isn’t Selby material. Your life isn’t a Tumblr screencap. Every word that comes out of your mouth will not be beautiful and poignant, infinitely quotable. Your pain will not be pretty. Crying till you vomit is always shit. You cannot romanticize hurt. Or sadness. Or loneliness. You will have homework, and hangovers and bad hair days. The train being late won’t lead to any fateful encounters, it will make you late. Sometimes your work will suck. Sometimes you will suck. Far too often, everything will suck - and not in a Wes Anderson kind of way. And there is no divine consolation - only the knowledge that we will hopefully experience the full spectrum - and that sometimes, just sometimes, life will feel like a Coppola film.”

Thursday, July 25, 2013

••• Spot

Hi there, a quick outfit post! I'm working on my drafts this morning around 4:00am, it seems that i've been quite busy with a whole lot of stuff,anyway had this photoshoot two weeks ago, unfortunately my internet connection sucks, well what's new? i'm trying a different provider. naah! excuses haha. thanks to my photographer who took this around 3:00am.

What I'm wearing: Button down polo shirt (Chocoolate HK),Blank denim pants (Folded & Hung),Glasses(i2i New York),Worn out sneakers(Converse All Star),Cap (From Joseph Cham),Bracelet(Sm Accessories)

Saturday, April 27, 2013

•••Black & White

“The eye should learn to listen before it looks.” -Robert Frank

In the early days I had a very black-and-white view of everything. I think that's kind of natural for anyone.I  think that if you live in a black-and-white world, you're gonna suffer a lot. I used to be like that.Well i used to think like that, But I don't believe that anymore. There is no black-and-white situation. It's all part of life. Highs, lows, middles. Someone told me. Doing what you like is freedom,liking what you do is happiness.

What I'm wearing: DIY Shirt (Solo),Denim Skinny Pants (Folded and Hung),DIY Necklace (The Bead Shop),Bracelet(SM Accessories)


••• Philippine Fashion Week Holiday 2013

The countdown to the Philippine Fashion Week Holiday 2013 Begins today!

Podium Level, LV Locsin Building Ayala Ave., cor.
Makati Ave., Makati City, Philippines
Telephone: (632) 836-4868 / Fax: (632) 836-4858

Saturday, January 19, 2013

••• The Runways To The Sky

What's been up? First blog post of the year, i have so much idea all planned and I'm crossing my fingers, it's all about my blog and I'm ready, yes I'am.. i don't know if I'm making any sense but yeah.Woke up early today for this.I hope you guys are having a great weekend :]

What I'm wearing: Hoody (thifted),Blue pants (Oxygen),Glasses(i2i New York),Shoes(Zara Man)


Sunday, December 23, 2012

••• Dominate

It was such an overwhelming experience being able to interview DJ David Callum,Jinri Park and Luis Manzano

I hope you guys are having a good day!! Happy Holidays everyone!


Monday, October 8, 2012

••• Octoboi

It has been a while since I have last posted an entry for my blog, much has happened, been crazy busy but yeah I'm back, It's my birth month and i planned to celebrate it for a week yes! i wish ehem! i just moved in - no Internet connection yet, probably next week so i can update my blog at least four times a month. So yeah here are some photos that was taken before i went home this morning,i had so much fun doing this,smiling, laughing and having a great laugh all day...whew! what a workout!The changing season here in the PI is always an awkward phase for me, thank god for the awesome weather today.

What I'm wearing: knit coat (Mundo),tee shirt (Artwork),carrot jeans(Folded and Hung),blue suede shoes (Wade)


Friday, September 7, 2012

••• Stress No Stress

What's up September and yeah its all out, i just want to share to you guys some photos during the shoot for an add campaign (which I'm seriously not allowed to disclose) that i did last month, Thing's happened so fast I’ve been to about some auditions way back as i can remember. But have not booked one yet until this one,after that go see man idk, idk its all fun and as always I'm thankful.I know there's tons of other models who looks absolutely ten times better than me,I'm always the skinniest and the shortest but i think that's what keeps me unique and just like what Ian says, that’s all it takes: One person to see something in you... thanks for the inspiration man!

Photos from Marc Rivera 

Friday, August 17, 2012

••• Lazy Stripes

Finally the sun is up and yet I'm still lazy, not liking my 2am schedule it sucks! IDK man IDK, Back to the regular weather times like these my day-to-day style wear is pretty consistently boring its just basics basics, plain tee shirt (I'm a sucker for stripes by the way),slim straight jeans,a nice necklace and probably a pair of worn out sneakers and a rucksack bag.

What I'm wearing: stripes tee shirt , slim/skinny jeans , necklace all from (Folded and Hung)

Friday, August 3, 2012

••• It Can't Rain Forever

 It has been raining nonstop since Monday,This bipolar weather is killing me.I have so much plans in mind but yeah, crap ha ha! It's been a crazy month July oh yeah July,No callback from from the audition but it's okay, god has plans and i believe him, I'm thankful still... I"ll make sure to make August productive as hell.Hope you guys are safe! Stay dry!

What I’m wearing: Knitted sweatshirt (thrifted),Carrot jeans (Mint) Ring (Topman),Shades (Mint)

Tuesday, July 24, 2012

••• SOS

I can't wait to share this to you guys.. soon
I've been thinking a lot about your suggestions thank you straight up from the bottom of my heart.
It's been quite a busy month but I'm very thankful, 
will update really soon ...
I hope your all having a good day !! 

Wednesday, June 20, 2012

••• Geek In The Pink

Summer is out and trust me I'm not really a fan of the rainy days my best friend and i thinks that it's a bitch kinda like rainy days and Mondays stuff, Well i guess i have no choice but yeah, I just wanted to make  a quick post on my blog it's been a while I've been crazy busy but I'm back, I hope your all having a good day.

What I'm wearing: Sweatshirt (5cm)

Sunday, June 17, 2012

••• Wish Upon A Star

From The Face Shop I was surprised it smells good for just 195 (on sale )
i have no idea about its original price so.. not bad, best used at night .